Tijdverdrijver

Dé Harry Potter RPG voor schrijvers!

Welkom op Tijdverdrijver!
Om optimaal van de site gebruik te kunnen maken, is het nodig dat je ingelogd bent. Log hieronder in of registreer jezelf als je dat nog niet hebt gedaan.
Gebruikersnaam: Wachtwoord:
Pagina's: [1] 2   Omlaag
Auteur Topic: Je m'appelle Roan  (gelezen 241 keer)
#1 25 juli 2010, 15:08:51
Roan
  • Ravenklauw
  • Tovenaarskind
  • *
  • Geslacht: Man
  • I wanna be famous.
Je m'appelle Roan

Hooi,

Ik ben Roan, 15 jaar, en nieuw op Tijdverdrijver. Ik ben op deze site gekomen toen ik iets aan het zoeken was over Oude Runen - geen idee wat de link tussen Oude Runen en Tijdverdrijver was - en daar ben ik blij mee, aangezien ik graag schrijf én Harry Potter-fan ben.
Ik ben een danser - soort van, ik volg wel een soort van opleiding enzo - en voor de rest houd ik van acteren, gitaar spelen, dichten, pianospelen, lezen en natuurlijk schrijven. Hoewel ik nu heel creatief lijk, ben ik voor de rest zo bèta als maar kan.
Ik snap nog vrij weinig van de site - waar kan je alles vinden enzo? - maar volgens mij kom ik er wel. Dat hoop ik, althans.
En dat was 'm : D

Ooh, trouwens, ik ben niet zo'n neushoornhaarteller - ik weet het, afknapperrr - en ik ben een van van Twilight, en ja, dat is raar voor een jongen, ik weet het. Ik ben trouwens alleen fan van de boeken, de films vind ik nogal...jammer.
#2 25 juli 2010, 15:19:36
Ineke
  • Trouwe Hond
  • Huffelpuf
  • Groeiend Tovenaar
  • Geslacht: Vrouw
Re: Je m'appelle Roan

Welkom op TVD, Roan ;) Leuke hobby's heb je :) In welke afdeling wil je graag komen?

Links boven in de site zie je een balk met Algemeen, RPG-informatie, etc. Als je met je muis over die knoppen heen gaat, komt er een lijstje tevoorschijn. Zo zie je bij Algemeen bijv. Uitleg en Regels en de sorteerhoed staan. Als je de eerste aan klikt, kom je bij een korte uitleg over de site.
Als je de sorteertest aanklikt, kun je je laten sorteren in één van de afdelingen. Omdat alles met de hand gedaan wordt, kan het een poosje duren voordat dit gebeurt is.

Als je de pagina's onder Algemeen en RPG-informatie gelezen hebt, zal de site al een stuk duidelijker zijn :) Als je dan nog vragen hebt, kun je die hier stellen: http://tijdverdrijver.nl/forum/index.php?board=2.0 of je kunt een begeleider aanvragen in dit topic: http://tijdverdrijver.nl/forum/index.php?topic=6175.0.
#3 25 juli 2010, 15:32:33
Roan
  • Ravenklauw
  • Tovenaarskind
  • *
  • I wanna be famous.

Bedankt voor je post!
Ik had de sorteertest gedaan voor ik me registreerde, maar is dat dan nu al bekend bij de webmasters, of moet ik hem opnieuw doen?
#4 25 juli 2010, 15:47:50
Ditalion
  • Huffelpuf
  • Krachtig Tovenaar
  • *

voor je je registreerde? Dan moet je het opnieuw doen. Had ik ook in het begin.
Verder heet ik je welkom op TVd (tijdverdrijver) ik hoop dat je het hier leuk krijgt.
Misschien zie ik je nog terug bij huffelpuf.

Gr. Ditalion
#5 25 juli 2010, 16:59:48
Martijn
  • Ravenklauw
  • Krachtig Tovenaar
  • *
  • Just believe

Hoi Roan! welkom op Tijdverdrijver! In welke afdeling zou je graag willen komen?
Die hobby's die jij hebt, zijn precies dezelfde als ik! Ik houd ook van dansen - zat in de dansgroep van de musical XD - ook van pianospelen, acteren, lezen, TWILIGHT :)
Veel plezier op TVD!
#6 25 juli 2010, 19:48:03
Roan
  • Ravenklauw
  • Tovenaarskind
  • *
  • I wanna be famous.

Hoooi!
Ik voel een band aankomen hoor  8)
Ik wil heel graag in Ravenklauw komen, dus ik ben benieuwd, haha.
Thanks!
#7 25 juli 2010, 22:01:32
jessie
  • Zwadderich
  • Tovenaarskind
  • *
  • no music, no soul, no twilight

hoi welkom op TVD!
ik zit in Zwadderich en daar ben je ook welkom!
dus je bent fan van de boeken van Twilight? ik ben het 1e deel aan het lezen in het engels ^^;
dus... muzikaal he leuk van wat voor muziek hou je?

gr. jessie
#8 25 juli 2010, 22:14:44
Roan
  • Ravenklauw
  • Tovenaarskind
  • *
  • I wanna be famous.

Oh vet, ik heb de boeken echt te vaak gelezen x'] Dat je hem uit hebt, en nog een keer gaat lezen :P
Ja, ik vind de meeste muziek wel mooi, ik sta namelijk open voor alle soorten. Je kan me best een hardrock-nummer sturen wat ik mooi vind, en daarna een klassiek nummer dat ik ook mooi blijk te vinden. Ik heb alleen een grondige hekel aan palingpop en heel veel nederlandstalige muziek. Sjalalie, sjalala? BURN IT!
#9 25 juli 2010, 22:19:27
jessie
  • Zwadderich
  • Tovenaarskind
  • *
  • no music, no soul, no twilight

oke ik ook wel maar vooral Matel 8) en ja SJALALIE SJALALA mag van mij verdwijnen
maar verder, veel sucses met schrijven
#10 25 juli 2010, 23:25:41
Roan
  • Ravenklauw
  • Tovenaarskind
  • *
  • I wanna be famous.

Haha thanks!
#11 25 juli 2010, 23:44:41
Daphné
  • Ik verveel me
  • Huffelpuf
  • Meester der Magie
  • Get a life, Bella. Edward is mine.

Hoi, Welkom op Tijdverdrijver. Natuurlijk ben je ook in Huffelpuf welkom.
Ook een Twilightfan? Ik ben een echte Twihard (A)
Welk vind jij het beste van de vier boeken? Ik vind Morgenrood echt serieus geweldig XD
#12 26 juli 2010, 00:58:19
Roan
  • Ravenklauw
  • Tovenaarskind
  • *
  • I wanna be famous.

Ik vind Eclipse beter, haha.
Breaking Dawn vond ik ook echt goed, maar het is doodzonde dat er geen gevecht in voorkwam op het einde x']
Het was echt zo: Volturi komt, Volturi machteloos, Volturi watjes, Volturi weg. Maar ik vond het wel een leuk boek, haha.
#13 26 juli 2010, 10:07:03
Daphné
  • Ik verveel me
  • Huffelpuf
  • Meester der Magie

Ik zou eigenlijk wel eens willen weten wat die sig van jou is.
De Cullens met een Harry Potter litteken en een vervormde Alice? XD
#14 26 juli 2010, 15:47:14
Roan
  • Ravenklauw
  • Tovenaarskind
  • *
  • I wanna be famous.

Haha, hier komt het hoor:
Ik had ooit een periode waarin ik plaatjes bewerkte (ik heb heel veel periodes dat ik ineens iets leuk vind, en dat varieert van 1 week tot een half jaar) met Gimp. Ik zat allemaal brushes te downloaden, en toen vond ik allemaal cirkeltjes enzo. Na een tijdje had ik deze dus gemaakt, maar ik kwam er later pas achter dat er allemaal bliksemschichten op hun voorhoofden zitten, haha xD
Oh, ik ben heel slecht in mensen uitknippen met programma's, vandaar dat Alice zo verpest is :') Trouwens, jij bent Alice-fan, zag ik. Ik ook!
Ik vind het achteraf wel grappig, 2 van mijn favoriete boekenreeksen gecombineerd in een sig, haha.
#15 26 juli 2010, 16:58:06
Daphné
  • Ik verveel me
  • Huffelpuf
  • Meester der Magie

Wat geweldig XD
Ja, ik ben inderdaad een Alice-fan. Volgens mij gaan wij het nog goed vinden met elkaar! (A)
Wie zijn verder je favoriete personages? Wie vind je het irritantst?
#16 26 juli 2010, 17:07:40
Roan
  • Ravenklauw
  • Tovenaarskind
  • *
  • I wanna be famous.

Ik ben voor de rest fan van Seth, omdat hij zich niet laat tegenhouden door het werewolf vs vampire-ding. Verder vind ik Angela ook leuk, omdat ze gewoon nog lekker human is. Stiekem hoop ik dat er ineens een boek verschijnt waarin blijkt dat ze toch een witch is, haha.
De eerste keer dat ik de boeken had gelezen had ik een ontzettende hekel aan Leah en vooral Jacob, maar later ben ik ze beter gaan begrijpen. Ze zijn niet mijn favoriete personages, maar ook niet mijn meest gehate.
Ik erger me echter dood aan Edward en zijn overprotective way of handling x']
En bij jou?
#17 26 juli 2010, 17:14:21
Noenie
  • Ik verveel me
  • Afdelingshoofd
  • Meester der Magie
  • *
  • Vorige forumnaam: Evanderia Protser
    • Mijn 101/1001 vorderingen

@Daphné: Je weet dat dit slowchat is, ga verder via de PB alsjeblieft ;d
#18 26 juli 2010, 17:16:26
jildouxiao
  • Zwadderich
  • Groeiend Tovenaar
  • White like snow, Red like blood, Black like ebony

Welkom Roan!! Ik heb even niet heel veel nuttigs te zeggen, Entschuldigung. Eh... Nou ja, welkom. Ik heb geloof ik dezelfde hobby's als jij, maar dat zal wel niet erg bijzonder zijn op een site als deze ^^ . Have fun over here!

Maak kennis met de meest random persoon op TVD!
#19 26 juli 2010, 18:18:04
Roan
  • Ravenklauw
  • Tovenaarskind
  • *
  • I wanna be famous.

Heel erg bedankt!
Wauw, wat is iedereen hier aardig en verwelkomend, haha!
#20 31 juli 2010, 21:44:53
Valentine
  • Griffoendor
  • Krachtig Tovenaar
  • *

Hey! Jij lijkt wat op Martijn, vind ik toch, voor zo ver ik jullie ken, haha :P
Toffe hobby's, iets anders dan voetbal voor jongens tenminste :) Je bent altijd welkom bij Griffoendor (Yay, we staan bovenaan ^^ voor de keer dat de raafjes dat niet zeggen). Veel schrijfplezier verder en have fun hier op TVD!
Pagina's: [1] 2   Omhoog

Tijdverdrijver, layout en tekst zijn auteursrechtelijk beschermd. Niets van deze site mag zonder toestemming worden overgenomen!
Harry Potter en daaraan gerelateerde zaken zijn auteursrechtelijk beschermd en het eigendom van J.K. Rowling, Warner Bros., de Harmonie en Bloomsbury Publishing.
Tijdverdrijver kan niet aansprakelijk worden gesteld voor schending van dit auteursrecht door leden.